.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استیل آذین حذف شد + حاشيه ها

تیم فوتبال استیل آذین تهران با تحمل شکست در دیدار برابر فولادخوزستان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور بازماند.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز دوشنبه یک دیدار بین تیم‌های استیل آذین تهران و فولادخوزستان در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد.

فولاد خوزستان که چهار روز پیش در لیگ برتر با نتیجه 2 بریک مغلوب استیل آذین شده بود، در بازی امروز با 2 گل شاگردان محمد خاکپور را شکست داد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را بدست آورد.

برای فولاد خوزستان در این بازی رضا نوروزی (78) و آرش افشین (90) گلزنی کردند. فولاد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به دیدار برنده مسابقه پرسپولیس - سپاهان اصفهان می رود.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز همچنین یک بازی بین تیم‌های تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که این بازی در وقت معمول به نتیجه تساوی بدون گل انجامید تا جدال آنها در وقت‌های اضافه دنبال شود.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* علی پروین رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین، مجید پروین و محمد پروین بازیکن مصدوم پرسپولیس با حضور در ورزشگاه دستگردی دیدار استیل آذین - فولاد خوزستان را از نزدیک تماشا کردند. ضمن اینکه بهتاش فریبا مربی استقلال، رضا رجبی و محمد نوازی از افرادی بودند که با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک دنبال کردند.

* پیش از آغاز مسابقه شعارهای هواداران استیل آذین علیه تیم فولاد خوزستان و شهر اهواز با واکنش میلاد زنیدپور همراه شد که به درگیری لفظی بین بازیکن اهوازی استیل آذین و هواداران این تیم انجامید. این مسئله باعث شد که تعدادی از هواداران استیل آذین توسط نیروهای انتظامی به خارج از ورزشگاه راهنمایی شوند. همچنین با وساطت علی کریمی، محمد خاکپور و تعداد دیگری از بازیکنان استیل آذین این قائله خاتمه یافت.

* در حالی که سرپرست تیم فوتبال استیل آذین از حضور علی کریمی و حسین کعبی در فهرست نفرات این تیم در دیدار با فولاد خبر داده بود، این دو دو بازیکن به همراه مهدی مهدوی کیا کاپیتان مصدوم استیل آذین از جایگاه ویژه دیدار برابر فولاد را تماشا می کردند.

* حدود 200 تماشاگر اهوازی با حضور در ورزشگاه در اکثر دقایق مسابقه تیم فولاد را تشویق می کردند.

* تیم فوتبال استیل آذین در این دیدار با پیراهن و شورت ورزشی و جوراب یکدست مشکی به میدان آمده بود. این در حالی است که پیراهن اول این تیم قرمز و پیراهن دوم آن سفید است و به نظر می رسد به احترام ایام سوگواری امام حسین (ع) این تیم با پیراهن مشکی به میدان آمده بود.

* مجید جلالی سرمربی تیم فولاد در جریان این بازی بارها به عملکرد داور اعتراض کرد، ضمن اینکه در اوایل نیمه دوم تماشاگران فولاد وی را به شدت تشویق کردند و این مربی به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* در بین دو نیمه هواداران اهوازی میلاد زنیدپور را بشدت تشویق کردند و او به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* سوشا مکانی دروازه بان مصدوم استیل آذین که در اواسط بازی قصد ورود به ورزشگاه را داشت با ماشین گرانقیمت خود به درب ورزشگاه برخورد کرد. این مسئله باعث برخی مسائل شد که اگر دخالت مسئولان باشگاه استیل آذین نبود کار به جای باریک کشیده می شد البته در نهایت سوشا مکانی از تمام عوامل نیروی انتظامی مستقر در مقابل درب ورودی ورزشگاه دستگردی عذرخواهی کرد.

* محسن خلیلی بازیکن نیمکت نشین استیل آذین در نیمه دوم برای گرم کردن به پشت دروازه فولاد رفت. وی در این هنگام با میثاق معمارزاده دروازه بان تیم فولاد به گفتگو پرداخت و برای شوخی سعی می کرد حواس وی را پرت کند.

* در دقیقه 73 مسابقه توپ ارسال به روی دروازه تیم فولاد به دستان جابا موجیری مدافع این تیم برخورد اما محسن ترکی داور مسابقه اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت که این مسئله با اعتراض کادر فنی و تماشاگران استیل آذین مواجه شد.

* در دقایق پایانی بازی سیامک سرلک، هافبک تیم فولاد خوزستان با علی عشوری‌زاد، مدافع استیل آذین درگیر شد. علت درگیری آنها این بود که مدافع استیل آذین گمان می کرد، عشوری زاد قصد اتلاف وقت دارد به همین خاطر با او برخورد کرد.

* علی پروین پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد و از آنها خواست علت شکست را از محمد خاکپور جویا شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.